صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ شهردار منطقه سه شهرداری مشهد به درخواست شهروند مبنی بر به‌سازی مسیر بی‌آر‌تی خیابان آیت الله شیرازی.

به گزارش شهرآرانیوز، «لطفا برای وضعیت نشست‌های خطرناک خط بی‌آر‌تی خیابان شیرازی فکری بکنید، قسمت‌های زیادی از مسیر این خط به مرمت نیاز دارد قسمتی از تایل فرش این خط هم دچار شکستگی شده است و در حال تخریب است. مسئولان فکری بکنند.»

شهردار منطقه ۳ مشهد در پاسخ به این خواسته شهروند از اتمام عملیات بهسازی و عمرانی تایل فرش خط بی‌آرتی در خیابان شیرازی خبر می‌دهد و می‌گوید: بنا به گزارش شهروندان و درخواست مردمی درباره نشست‌های خطرناک مسیر بی‌آرتی و تخریب قسمتی از مسیر، عملیات بهسازی و عمرانی این مسیر در اولویت اجرا قرار گرفت.

سید علی حسینی ملک‌آباد با بیان اینکه این بخش از تخریب به دلیل فرورفتگی و مواج شدن قسمتی از آسفالت مسیر بوده است، بیان می‌کند: در بازه یک هفته‌ای اقدام عمرانی بهسازی این مسیر صورت گرفت. نشست ایجاد شده به دلیل فشار حرکتی اتوبوس بوده که در زمان توقف، بار زیادی به معبر سواره‌رو وارد می‌کرده است. در همین راستا حدود ۱۱۰ متر این مسیر تخریب شده بود.

وی ادامه می‌دهد: در عرض سواره‌رو حدود چهارمتر تمامی تایل فرش‌های قبلی جمع‌آوری و در نهایت با اجرای یک لایه بتن و اجرای کفپوش، محل ایستگاه بی‌آرتی اتوبوس مجدد بازسازی شد. عملیات بهسازی مسیر بی‌آرتی در خیابان شیرازی با اعتبار یک میلیارد‌و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.