صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

میلیاردر آمریکایی آماده فرار از چلسی

  • کد خبر: ۲۴۹۵۵۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
چلسی با وجود صرف هزینه‌های فراوان در ۲ فصل گذشته نتوانسته است به نتایج خوبی در زمین برسد تا حالا مالک آمریکایی این تیم به فکر خروج از این تیم بیوفتد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تاد بولی، چهره ویژه پروژه چلسی در دوران پس از رومن آبراموویچ، در حال بررسی فروش سهام خود در چلسی است نمی‌خواهد بیشتر از این در جمع مدیران آبی‌های لندنی حضور داشته باشد.

بولی و کنسرسیومی به رهبری شرکت کلیرلیک کپیتال در سال ۲۰۲۲ پس از برکناری آبراموویچ در پی حمله روسیه به اوکراین، چلسی را خریداری کردند و اقدام به پمپاژ منابع مالی قابل توجهی به باشگاه غرب لندنی کردند. با این حال، باوجود صرف هزینه‌ای بیش از ۱.۲ میلیارد یورو برای استخدام‌های جدید، چلسی نتوانسته است موفقیت‌های دوران حضور آبراموویچ را تکرار کند و بولی تبدیل به قربانی اصلی آشفتگی در استمفورد بریج شده است.

پس از اینکه این میلیاردر آمریکایی در بین هواداران تیمش به عنوان مقصر اصلی اوضاع آشفته چلسی شناخته شده و آنها در ورزشگاه بار‌ها بر علیه او شعار دادند، بولی می‌خواهد سهام خود را در این تیم به شرکت کلیرلیک کپیتال واگذار کرده و قید حضور در مدیریت فوتبال در انگلیس را بزند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.