صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

میثم ظهوریان: جریان «منتقد معتقد» امروز موردنیاز کشور است

  • کد خبر: ۲۴۹۶۲۲
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیدواژه «منتقد معتقد» از جمله عبارات خوب و بجا درباره شخصیت مرحوم رحیم‌پور ازغدی بود و وجود یک جریان منتقد معتقد امروز هم موردنیاز کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز، میثم ظهوریان‌ابوترابی، نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) و در مراسم سومین سالروز درگذشت مرحوم حیدر رحیم‌پور ازغدی گفت: کلیدواژه «منتقد معتقد» در توصیف مرحوم رحیم‌پور ازغدی کلیدواژه خوبی است. آثار ایشان همواره با دغدغه‌مندی درباره مسائل اجتماعی همراه بود و در کنار آن، ایشان انتقاد خود به نهاد‌های مختلف حاکمیتی را به‌صراحت بیان می‌کرد.

وی افزود: در شرایط بعد از پیروزی انقلاب و خصوصاً بعد از دهه ۷۰ که بسیاری از انقلابیون آن زمان در یک دوگانگی نسبت به فعالیت‌های مسئولان قرار داشتند، ایشان به عنوان یک کنشگر اجتماعی، این بن‌بست و دوگانگی را شکست و مسیر جدیدی را باز کرد که بیان می‌کرد می‌توان به اساس و پایه‌های انقلاب اسلامی معتقد بود و در ضمن، به اجزای آن انتقاد اساسی داشت.

ظهوریان تأکید کرد: همین کلیدواژه منتقد معتقد، امروز هم نیاز کشور است و داشتن این نگاه، موجب تقویت بخش‌های مختلف نظام می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.