صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد از حادثه برخورد سه دستگاه خودرو در جاده گناباد- قاین با ۱۰ مصدوم و یک کشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین اسماعیل‌زاده با اعلام این خبر افزود: بدنبال وقوع این سانحه که در ۲۶ کیلومتری گناباد به قاین رخ داد، پنج دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: برخی از مصدومان این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بودند که پس از رهاسازی بر اساس اولویت از طریق هوایی و زمینی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد بیان کرد: با کمال تاسف بر اثر این حادثه، یک نفر جان باخت و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی در جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

شهرستان گناباد واقع در جنوبی‌ترین ناحیه خراسان رضوی، که نقطه ورودی این استان از استان‌های جنوبی و مرکزی است، در مسیر تردد زائران و مسافران وسایل نقلیه سبک و سنگین قرار دارد.

گفتنی است؛ از مجموع هزار و ۴۵۰ کیلومتر جاده‌های اصلی و فرعی گناباد برخی از مسیر‌های این شهرستان به دلیل حادثه خیزی، در بیشتر مواقع سال شاهد وقوع حوادث دلخراش جرحی و فوتی است که از جمله آنها می‌توان به جاده دوطرفه گناباد - قاین در حدفاصل استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی اشاره کرد.

در یک سال گذشته حدود ۳۰ نفر در بخش‌هایی از این مسیر دوطرفه، در حوادث جاده‌ای جان باخته اند و ۲۶ شهریور سال قبل بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلی در همین جاده، پنج نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.