صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرگ جوان کاشمری در پی مشاجره لفظی

  • کد خبر: ۲۴۹۸۷۱
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: یک پسر ۱۸ ساله بامداد روز جمعه گذشته پس از یک مشاجره لفظی با سلاح سرد جوان ۲۶ ساله ای را در این شهر به قتل رساند.

به گزارش شهرآرنیوز، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده با اعلام این مطلب افزود:بر اساس اظهارات قاتل ۲ جوان یاد شده سابقه آشنایی با یکدیگر را داشتند و حوالی ساعت یک بامداد جمعه گذشته به دلیل مشاجره لفظی، توهین و فحاشی با هم درگیر شدند که قاتل با چاقو ضربه‌ای به قلب مقتول زده و وی را از پا در آورده است.

وی ادامه داد: در ادامه قاتل از کاشمر متواری شد، اما با اقدامات اطلاعاتی و رصد عوامل انتظامی، به هنگام فرار به سمت مشهد در شهر تربت حیدریه و در همان روز جمعه دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: خانواده‌ها باید نسبت به رفت و آمد و رفتار فرزندان خود و همچنین همراه داشتن چاقو توسط آنان مراقبت بیشتری داشته باشند.

بلوچ زاده افزود: مطابق تبصره یک ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی، حمل قمه، شمشیر، قداره و پنجه بوکس در صورتی که صرفاً به منظور درگیری فیزیکی و ضرب و جرح انجام شود جرم محسوب و مرتکب به مجازات مقرر در قانون محکوم می‌شود و خانواده‌ها باید در این خصوص فرزندان خود را آگاه کنند.

گفتنی است؛ از ابتدای امسال، سه فقره قتل با سلاح گرم و سرد در شهرستان کاشمر روی داده و رسانه‌ای شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.