صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مدیر کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان در مورد مدرک تحصیلی متقاضیان نمایندگی مجلس گفت: این افراد متقاضیانی بودند که اجازه ثبت نام به آنان داده نشد، ولی در هر صورت باید با متخلفین مدرک تحصیلی جعلی برخورد قانونی شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به اظهارات مدیر کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان که در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «بیش از صد نفر از متقاضیان اخیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی مدرک تحصیلی جعلی داشتند» گفت: باید هر چه سریعتر متخلفین در این زمینه شناسایی شوند و با آنها برخورد قانونی شود.

وی افزود: این افراد متقاضیان نمایندگی بودند که اجازه ثبت نام به آنان داده نشد.

حامد ثقفی مدیر کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت مدارک جعلی دانشگاهی در کشور به میزان مدارک تقلبی در بین متقاضیان اخیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بیش از صد و خورده ای این افراد مدارک تقلبی دانشگاهی داشتند و از طریق پایگاه الکترونیکی اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور «پام‌تک» سازمان امور دانشجویان کشف شدند.

در پی اظهارات صورت گرفته دادستانی تهران ضمن ورود به موضوع مطروحه به اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان دستور داد ظرف مدت ۷۲ ساعت آینده اسامی و اسناد مربوط به افراد مورد اشاره در اختیار دادستانی تهران قرار گیرد.

علی صالحی دادستان تهران، با اعلام دستور ارسال اسامی و اسناد مربوط به ادعای صورت گرفته، گفت: در صورت وصول گزارش از سوی مدیر کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان ادعای مطروحه مورد صحت سنجی قرار خواهد گرفت و چنانچه چنین تخلفی از سوی افراد یاد شده محرز شود برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.