صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خبری که در تاریخ ۱۵ شهریورماه از سوی شهرآرانیوز پیرامون ابقای نکونام منتشر شده بود، امروز از سوی باشگاه استقلال تایید و نکونام بار دیگر به عنوان سرمربی در این تیم ابقاء شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، همان طور که این رسانه در تاریخ ۱۵ شهریور ماه با انتشار گزارشی از ابقای نکونام رونمایی کرده بود، این خبر امروز تایید و نکونام با رای مدیران باشگاه استقلال قرار است به فعالیت در این باشگاه ادامه دهد.

قرار است بار دیگر به سرمربی استقلال فرصت داده شود تا این بار با ابتکارات تازه به وضعیت تیمش سر و سامان داده و اوضاع را به نفع استقلال تغییر دهد.

صبح امروز مدیران استقلال نیز تایید کردند که نکونام در بازی با الغرافه نیز سرمربی این تیم خواهد بود.

حالا باید دید سرمربی استقلال از مجال بزرگی که در اختیارش قرار گرفته چگونه استفاده خواهد کرد؟ بازی با الغرافه قطر می‌تواند یک نقطه عطف در تاریخ مربیگری جواد نکونام باشد. درست مانند امیرقلعه‌نویی که در فصل دوم لیگ برتر با یک تصمیم ناچارگونه از سوی مدیران وقت به استقلال آمد تا در آینده یک سرمربی خارجی جدید انتخاب شود، اما امیر به خوبی از آن فرصت نهایت بهره را برد و تبدیل به یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ این باشگاه شد.


 حالا نیز نکونام می‌تواند با تغییرات لازم در سبک بازی و کسب نتایج مطلوب، به یک مربی موفق تبدیل شود و با امید آفرینی هواداران معترض را نیز به صف حامیان خود ملحق کند.

آیا سرمربی استقلال موفق به انجام این کار خواهد شد؟

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.