صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: مدارس میزبان زائران دهه پایانی صفر مشهد که مدت میزبانی آن‌ها پایان یافته است، وارد مرحله آماده‌سازی برای سال تحصیلی جدید و حضور دانش‌آموزان شدند.

حسن محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، افزود: خوشبختانه امسال کارنامه خوبی در زمینه میزبانی از زائران در مشهدالرضا(ع) ثبت شد که مدارس یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین بخش‌ها در این زمینه بودند.

وی با بیان اینکه برای ایام پایانی ماه صفر، ۷۱۵ آموزشگاه شامل ۶ هزار و ۹۰۹ کلاس و نیز ۱۲ سالن ورزشی، میزبان زائران و مسافران فرهنگی و هیئت‌ها بودند، گفت: این شمار دارای ظرفیتی معادل ۱۷۰ هزار نفرشب بود که ۱۷۴ هزار و ۹۶۱ نفر را در این ایام اسکان دادند.

رئیس اداره رفاه آموزش‎وپرورش خراسان‌رضوی بیان کرد: ۲۴۵ مدرسه با ۶۲ هزار نفر ظرفیت در اختیار کاروان‌های زائران پیاده و ۲۳۱ آموزشگاه در اختیار هیئت‌های عزاداری و بقیه در اختیار زائرانی که به صورت خانوادگی سفر کردند، قرار داده شد.

وی با اشاره به کاهش اندک میزان اسکان مدارس در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزود: در مدت مشابه پارسال، ۱۸۴ هزار و ۹۷ نفر اسکان زائران در مشهد ثبت شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.