صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آیا پلی‌استیشن ۵ پرو نسخه دیسک‌درایو ندارد؟

  • کد خبر: ۲۵۰۲۷۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
بعد از معرفی پلی استیشن ۵ پرو یکی از مهم‌ترین ابهامات درباره کنسول جدید سونی وجود نسخه دیسک درایو است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پلی‌استیشن ۵ پرو به‌طور پیش‌فرض با دیسک‌درایو عرضه نمی‌شود و درصورت نیاز باید آن را جداگانه و با قیمت ۸۰ دلار بخرید.

سونی سرانجام پلی استیشن ۵ پرو را رونمایی کرد که درواقع، نسخه‌ی ارتقایافته‌ی کنسول محبوب این شرکت محسوب می‌شود. مدل جدید کنسول بازی سونی از گرافیک قدرتمندتر بهره می‌برد و از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) پیشرفته پشتیبانی می‌کند. اگر قصد دارید بازی‌های فیزیکی خود را روی این دستگاه اجرا کنید، باید هزینه‌ی اضافی بپردازید؛ زیرا دیسک‌درایو PS۵ Pro به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه قرار نگرفته است و باید آن را جداگانه و با قیمت ۸۰ دلار تهیه کنید.

هیداکی نیشینو، از مدیران پلی‌استیشن، با انتشار پست وبلاگی توضیح داد: «پلی استیشن ۵ پرو به‌عنوان کنسول بدون دیسک‌درایو عرضه می‌شود و امکان خرید جداگانه‌ی این قطعه وجود دارد.» این یعنی اگر بخواهید هر دو بخش را با‌هم داشته باشید، باید ۷۸۰ دلار پرداخت کنید.

قراردادن دیسک‌درایو روی پلی‌استیشن ۵ پرو بسیار آزاردهنده به‌نظر می‌رسد؛ اما کاملاً غیرمنتظره نیست. سونی قبلاً دیسک‌درایو مجزا را هم‌زمان با نسخه‌ی پلی استیشن ۵ اسلیم عرضه کرده بود که به کاربران اجازه می‌داد تا درصورت تمایل، بعد از خرید کنسول دیجیتال، دیسک‌درایو به آن اضافه کنند.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.