صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به جز بیانیه وزرای امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض بیانیه‌ دیگری تاکنون صادر نشده و خبر انتشار بیانیه مشترک این شورا با روسیه و طرح ادعاها در خصوص جزایر ایرانی صحت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار بیانیه مشترک روسیه و شورای همکاری خلیج‌فارس و طرح برخی مباحث در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی شدند که صحت ندارد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، تاکنون صرفا یک بیانیه بعد از نشست صد و شصت و یکم وزرای امور خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض صادر و منتشر شده که شامل بند‌های ادعایی در مورد ایران بوده که سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز به آن واکنش نشان داده است.

همچنین صرفا سه خبر از نشست‌های مشترک و البته جداگانه وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس با وزرای امور خارجه روسیه، برزیل و هند منتشر شده و تاکنون هیچ بیانیه مشترکی بعد از این نشست‌ها منتشر نشده است.

بر همین اساس خبر منتشر شده در برخی کانال‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در مورد بیانیه مشترک وزرای امور خارجه شورای همکاری خلیج فارس و روسیه که حاوی ادعا‌هایی علیه جزایر کشورمان است صحت ندارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.