صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد در استان از روز جمعه شدت می‌یابد و غالب نقاط خراسان رضوی درگیر می‌شوند به‌طوری‌که امکان انتقال گردوغبار به نواحی مرکزی استان وجود دارد.

زهرا عنایتی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: طی روز‌های آینده، پدیده غالب افزایش سرعت وزش باد در نیمه جنوبی و شرقی است که در نواحی بادخیز توأم با گردوخاک خواهد بود.

وی افزود: وزش باد از روز جمعه شدت می‌یابد و غالب نقاط استان درگیر می‌شوند به طوری که امکان انتقال گردوغبار به نواحی مرکزی استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: از عصر روز جمعه، بر میزان ابرناکی نیز افزوده می‌شود و بارش‌های پراکنده در روز‌های شنبه و یکشنبه در نواحی غربی، جنوبی و ارتفاعات مرکزی دور از انتظار نیست.

به گفته عنایتی، طی امروز و فردا در خراسان رضوی افزایش دما خواهیم داشت و از جمعه روند دما به صورت تدریجی کاهشی می‌شود.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، چناران با دمای ۵ درجه و داورزن با دمای ۳۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند. همچنین طی این مدت، بیشترین شدت وزش باد از تایباد با ۵۴ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوا در شهر مقدس مشهد امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۹ درجه و در سردترین ساعت به ۱۴ درجه خواهد رسید.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.