صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اصغر کشتکار افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ در بیش از ۱۹۲۲ کدرشته محل امکان پذیر بوده و تا ۲۶ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور و رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی، دانشگاه جامع علمی کاربردی مانند دو پذیرش سال گذشته، با رویکرد جدید تضمین اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد دو هزار و ۴۵۷ نفر ظرفیت در ۱۰۵ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نموده است.

کشتکار گفت: همزمان با شروع ثبت‌نام، دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و همچنین پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل رویت و در دسترس داوطلبان می‌باشد، برهمین اساس داوطلبان می‌بایست ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش نسبت به ثبت‌نام در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و پرینت نهایی آن را تا زمان اعلام نتیجه نزد خود نگه دارند.

قائم مقام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب کنند و نیز ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.