صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توافق نهایی نکونام با کریم انصاری فرد

  • کد خبر: ۲۵۰۴۸۴
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
سرمربی استقلال با کریم انصاری‌فرد به توافق نهایی رسیده و باشگاه استقلال باید مقدمات حضور این بازیکن را در ترکیب آبی‌ها فراهم سازد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مذاکراتی که در روز‌های اخیر میان جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد، مهاجم سابق ملی‌پوش فوتبال ایران که اکنون جزو لژیونر‌ها محسوب می‌شود به خوبی پیش رفته و این بازیکن در آستانه حضور در استقلال است.

به گفته جواد نکونام توافقات نهایی در این راستا انجام شده و اگر مدیران هولدینگ خلیج فارس مقدمات پرداخت دستمزد اولیه را به این بازیکن فراهم کنند، انصاری‌فرد به زودی با استقلال قرارداد رسمی امضاء خواهد کرد.

نکونام در مذاکراتی که با انصاری‌فرد داشت از این بازیکن خواست به خاطر شرایط مالی باشگاه تخفیفاتی را لحاظ کند که انصاری‌فرد نیز پذیرفته دستمزد متعارفی را از باشگاه استقلال طلب کند.

با این حال، اما هنوز مدیران باشگاه استقلال واکنشی به این توافق نشان نداده‌اند و همچنان کریم انصاری‌فرد در قرارداد رسمی با این باشگاه قرار نگرفته است.

نکونام حتی در مذاکرات خود با بازیکنان مد نظر با تورس اسپانیایی که پیش‌تر در ترکیب تیم  فولاد خوزستان حضور داشت نیز به توافقات مطلوبی رسیده، اما باشگاه استقلال هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.

البته طری روز‌های اخیر محمد حسین مرادمند دوباره به ترکیب این تیم بازگشت، اما هنوز تکلیف خرید مهاجم جدید مشخص نیست.

نکونام قصد دارد در صورت جذب مهاجم جدید، آرمان رمضانی را از لیست تیمش کنار بگذارد.

اخبار مربوط به حضور انصاری‌فرد در حالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که با اعلام حامد افضلی معاون باشگاه استقلال، تمام تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا می‌توانند پس از شروع مسابقات نیز سه بازیکن به لیست اضافه کنند و استقلال قصد دارد درصورت توافق نهایی با انصاری‌فرد نام او را پس از دیدار مقابل الغرافه به لیست آسیایی اضافه کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.