صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مربی تیم امید استقلال به انتقاد از مدیران این باشگاه پرداخته وسیاست آنها در قبال تیم‌های پایه را زیر سوال برده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خسرو حیدری، بازیکن سابق استقلال به عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب شده و مدتی است با این تیم در حال فعالیت است. حیدری، اما به شدت از بی توجهی مدیران استقلال گله کرده و در مصاحبه‌ای سیاست‌های کاری آنها را به نقد کشیده است. حیدری در این راستا گفته: «۱۰ بازی است به عنوان سرمربی امید استقلال در این تیم حضور دارم که  هنوز کوچک‌ترین امکانات را نداریم، شاید باورتان نشود خرما و موز و سایر تغدیه‌های لازم تیم هم تأمین نمی‌شود. شما بروید آکادمی پرسپولیس را ببینید، اینقدر همه چیز خوب است الان در حال تکمیل امکانات پزشکی کمپ تمرینی‌شان هستند، اما اینجا در آکادمی استقلال پول تعذیه و غذای بازیکنان هم پرداخت نمی‌شود و باید خودمان با کمک دوستان آن را انجام دهیم.»

حیدری در ادامه انتقاد خود گفته: «این شرایط شایسته نام بزرگ استقلال نیست، خواهشمندم فکری به حال آکادمی استقلال کنید. هواداران بدانند بدون حمایت مالی باشگاه و هلدینگ ممکن است روند ناموفق بازیکن سازی آکادمی استقلال ادامه‌دار باشد، چون وقتی شرایط خوب نباشد بازیکنان مستعد تیم در پایان فصل تیم‌های دیگری را انتخاب می‌کنند.»

جالب است که قبل از حضور هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال گفته می‌شد قرار است یک آکادمی بسیار جذاب برای استقلال ساخته شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه مدیران استقلال نتوانستند امکانات اولیه تیم امید را هم فراهم کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.