صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: زیرساخت‌های لازم برای عملیات انسداد مرز شرق کشور با استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی فراهم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم احمد اکبری در حاشیه بازدید امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش از عملیات انسداد مرز شرق کشور گفت: دیواری که روی جاده کار گذاشته می‌شود به ارتفاع ۴ متر، به طول ۳ متر و ۷۰ سانتی متر و به زخامت ۳۰ سانتی‌متر است. همچنین روی دیوار دستک و سیم خاردار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: عملیات فنی انسداد در نوار مرز‌های مشترک استان خراسان رضوی با کشور افغانستان به طول ۳۰۰ کیلومتر در حال انجام است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا تصریح کرد: در مدت زمان اجرای این طرح، مراحل مختلف انجام آن در جنوب و شمال مرز دوغارون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و زیرساخت‌های لازم برای ادامه آن در این نقطه از کشور نیز با استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی فراهم شده است.

سرتیپ دوم اکبری بیان کرد: برای به سرانجام رسیدن این طرح ملی از همه فرصت‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کرده‌ایم و در این راستا هم‌افزایی خوبی در بین دستگاه‌های متولی ایجاد شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.