صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ۱۳ مخل نظم و امنیت در مشهد (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۰۵۵۷
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد، ۱۳ مخل نظم و امنیت دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص دستگیری اراذل‌واوباش اظهار کرد: هم‌زمان با پایان تعطیلات تابستان و در راستای حفظ آرامش و امنیت شهروندان به‌ویژه زائران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع)، طرح مبارزه با اراذل‌واوباش با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های اطلاعاتی و انتظامی و به مدت ۳ روز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با محوریت پلیس امنیت عمومی و با پشتیبانی تمام کلانتری‌های سطح شهر مشهد عملیاتی شد، ۱۳ نفر از اراذل‌و‌اوباش به اتهام اخلال و برهم‌زدن نظم و امنیت عمومی در ۷ نقطه از سطح شهر مشهد دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه، ۱۲ قبضه انواع سلاح گرم به همراه مهمات مربوطه، ۱۶ قبضه شمشیر، چاقو و قمه نیز از مخفیگاه این افراد شرور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: این افراد جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح، شرکت در نزاع‌های دسته‌جمعی و... را در سوابق کیفری خود به یدک می‌کشند.

سردار نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی، گفت: تحرکات و فعالیت‌های اراذل‌واوباش در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی، پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.