صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هم زمان با نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» ویژه بانوان، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در سالروز آغاز دوران امامت حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، حرم مطهر رضوی میعادگاه منتظران ظهور حضرت حجت (عج) شد و دلدادگان آن حضرت درحالی‌که زمزمه شادی بر لب و تمنای ظهور و تعجیل در امر فرج را در دل داشتند، آغاز امامت امام عصر (عج) را جشن گرفتند.

به‌منظور بزرگداشت این روز مبارک، ویژه‌برنامه‌ای از سوی واحد خواهران اداره مراسم‌ها و آئین‌های حرم مطهر رضوی با عنوان «آقا، مبارک است ردای امامتت» در رواق نجمه خاتون برگزار شد. در این ویژه‌برنامه که با حضور پرشور بانوان رضوی برپا شد، فرشته خوش‌دست، کارشناس دینی به ایراد سخنرانی با موضوع امامت حضرت ولی‌عصر (عج) و ضرورت دعا برای فرج پرداخت. در ادامه گره سرود «شمیم یاس» با اجرای سرودی زیبا و دلنشین حال و هوایی شاد و عیدانه به این مراسم بخشیدند.

گفتنی است، در این مراسم همچنین میثم دولتی، از مدیحه‌سرایان اهل‌بیت (ع) به نغمه‌سرایی در وصف حضرت صاحب‌الزمان (عج) پرداخت و در پایان، بانوان رضوی با خواندن دعای فرج، تعجیل در امر فرج و ظهور آخرین منجی و یگانه فریادرس مستضعفان عالم را از درگاه الهی خواستار شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.