صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حسن روشن: نکونام قطعا در استقلال موفق نمی‌شود

  • کد خبر: ۲۵۰۶۴۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
حسن روشن اعتقاد دارد جواد نکونام به دلیل برخوردار نبودن از مربیان با دانش در کادرفنی خودش، قطعا در فصل جاری به موفقیتی دست نخواهد یافت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسن روشن بر این باور است که جواد نکونام در فصل جاری به جامی نخواهد رسید. پیشکسوت باشگاه استقلال با اینکه مهر تایید می‌زند بر نتایجی که نکونام در فصل گذشته با استقلال به دست آورد و او را با وجود قهرمان نشدن مورد ستایش قرار می‌دهد، اما در عین حال معقتد است که سرمربی کنونی تیم استقلال در فصل جاری به جایگاه رفیعی دست نخواهد یافت.

دلیل روشن برای بیان این انتقاد اعضای کادر فنی استقلال است. روشن می‌گوید: «نکونام دستیاران خوبی ندارد. آنها کیفیت لازم را ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند به سرمربی استقلال کمک کنند.» 


پیشکسوت استقلال در عین حال وضعیت پرسپولیس را بهتر از استقلال توصیف کرده و با اینکه اعتقاد دارد استقلال فصل پیش فوتبال خوبی بازی کرد، اما در فصل جاری شانسی برای نکونام و همکارانش در استقلال قائل نیست.

این استدلال ممکن است برای نکونام ره آورد روحی و روانی نامناسبی به همراه داشته باشد و او را دچار چالش کند. هرچند که اکنون مدیران استقلال فرصت کافی را در اختیار سرمربی آبی‌ها قرار داده‌اند تا شاید در دو بازی آینده مقابل الغرافه و نساجی تیمش را اصلاح کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.