صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نکونام فقط ۲ بازی فرصت دارد

  • کد خبر: ۲۵۰۶۴۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
با وجود ابقای نکونام در پست سرمربیگری استقلال، طبق برخی شنیده‌ها این سرمربی فقط ۲ بازی فرصت دارد تا تیمش را از بحران نسبی خارج کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام از سوی مدیران باشگاه استقلال ابقاء شده و همان‌طور که پیش‌بینی هم می‌شد ارزیابی این سرمربی بعد از گذشت چهار بازی از لیگ بیست و چهارم نمی‌توانست ملاک مناسبی برای سنجش و ارزیابی او باشد، اما با وجود اینکه مدیران باشگاه استقلال جواد نکونام را به نوعی ابقاء کرده و مهر تایید بر تداوم همکاری او با استقلال زده‌اند، اما نکونام فرصت چندانی برای خارج کردن تیمش از بحران ندارد.

استقلال اکنون از سه بازی صاحب چهار امتیاز است و پنج امتیاز را از کف داده است. ادامه این وضعیت استقلال را با بحران جدی مواجه خواهد ساخت و این تیم را در شرایط نامناسبی قرار می‌دهد و به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال در تلاشند با هر ترفندی شده وضعیت تیم را بهبود بخشند. مدیران استقلال نیز خود به خوبی می‌دانند که اگر استقلال نتیجه نگیرد ترکش  نتیجه نگرفتن گریبان آن‌ها را هم خواهد گرفت و احتمال برکناری آن‌ها نیز وجود دارد به همین دلیل در مرحله اول تلاش کردند با شوک‌درمانی نکونام را به نوعی برای به دست آوردن نتایج بهتر تهییج کنند، اما ادامه این روند به طور حتم منجر به پایان همکاری نکونام و استقلال خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.