صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از هشدار نارنجی ورود سامانه ناپایدار بارشی برای استان خبر داد.

مرتضی اثمری در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: برای این هفته هشدار نارنجی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار بارشی صادر شده است.
این سامانه از بعد از ظهر امروز تا روزدوشنبه باعث افزایش ابرناکی در استان خواهد شد بطوری که امروز برای نواحی شمال غربی پیش بینی رگبار پراکنده میشود.

وی افزود: از فردا یکشنبه با تقویت این سامانه ناپایدار بارشی، در نواحی شمال و شمال غرب بارش‌های رگباری توام با رعد و برق، آبگرفتگی رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها را خواهیم داشت.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، از فردا یکشنبه تا بعداز ظهر دوشنبه برای شهر مقدس مشهد احتمال رگبار بویژه در نواحی غربی و شمالی مشهد قابل پیش بینی است.

اثمری گفت: طی این مدت (از امروز تا پایان وقت دوشنبه هفته جاری) تغییرات دمایی محسوسی در استان و شهر مشهد نخواهیم داشت بطوری که حداقل دمای شبانه در مشهد مانند شب‌ گذشته حدود ۱۴ درجه خواهد ماند و تغییرات دمای روزانه حدود سه درجه خواهد بود، البته دمای روزانه در نواحی شمال و شمال غرب استان با توجه به بارندگی کاهشی حدود ۴ تا ۵ درجه را خواهد داشت.

وی ادامه داد: وزش باد نیز با ورود سامانه بارشی تقویت خواهد شد بطوریکه طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه علاوه بر نواحی بادخیز استان در شرق و جنوب، شاهد افزایش سرعت وزش باد در نواحی شمال و غرب هم خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای ۹ درجه و داورزن با دمای ۳۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند. طی این مدت مشهد دمای ۱۴ تا ۳۰ درجه را در سردترین و گرمترین ساعات داشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.