صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یامگا علیه باشگاه استقلال و نکونام

  • کد خبر: ۲۵۰۷۷۳
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کوین یامگا، بازیکن فرانسوی استقلال از برخورد مدیران و سرمربی باشگاه استقلال به شدت انتقادکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کوین یامگا، بازیکن سابق استقلال که در لیست خروج این تیم قرار گرفته در اظهاراتی متفاوت هم علیه مدیریت این باشگاه صحبت کرده و هم نکونام. یامگا سفره دلش را اینگونه باز کرده است: «من دو روز مختلف به باشگاه رفتم و بیش از سه ساعت منتظر ماندم، اما رییس باشگاه حتی حاضر به صحبت با من نشد! در باشگاه نشستم و انتظار کشیدم تا تکلیفم را مشخص کنند، اما کسی پاسخگو نبود. من بیش از سه هفته است که به باشگاه درخواست ویزای خروج داده‌ام تا بتوانم کشور را ترک کنم، اما تا امروز از دادن آن به من خودداری کرده‌اند.»


 بازیکن سابق فرانسوی آبی‌ها ادامه داد: «استقلال دیگر من را نمی‌خواهد، سرمربی تیم به وضوح به من بی‌احترامی کرد، باشگاه بعد از مصدومیت دستمزد من را نمی‌دهد و حالا همه فرصت‌های من را خراب می‌کنند. من سال‌های فوق العاده‌ای را در این باشگاه سپری کردم و رابطه بسیار خوبی با طرفداران استقلال دارم. می‌دانم حساب آنها از مدیریت و کادرفنی جداست. هیچوقت نمی‌خواستم صحبتی انجام دهم که تیم وارد حاشیه شود ولی آنها واقعا رفتار بدی انجام داده‌اند و من بیش از نمی‌توانم بازیچه دستشان شوم.»

یامگا درپایان حرف‌های خود گفته: «تا ابد استقلال را در قلبم نگه می‌دارم، اما من بهترین گلزن خارجی تاریخ تیم بودم؛‌ای کاش کمی حرفه‌ای‌تر برخورد می‌کردند، چون واقعا این شرایط در شان من نیست. من در تمرینات همین تیم دچار آسیب دیدگی شدم و ولی آنها اصلا این موضوع را فراموش کرده‌اند!»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.