صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ژاوی، گزینه سیتی برای جانشینی دی‌بروینه

  • کد خبر: ۲۵۰۷۸۳
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
منچسترسیتی می‌خواهد ژاوی سیمونز، هافبک هلندی پاری سن ژرمن را به عنوان جانشین کوین دی‌بروینه در تابستان آینده به خدمت بگیرد، اما از همین حالا در این مسیر لیورپول و بایرن مونیخ را هم پیش رو دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیمونز که این فصل هم درست مانند فصل گذشته به صورت قرضی در لایپزیش حضور دارد، این روز‌ها در بوندس‌لیگا در فرم خوبی قرار گرفته است و یک گل و یک پاس گل در سه بازی ابتدایی خود در این فصل به تعداد ۱۰ گل و ۱۵ پاس گل خود در فصل قبل اضافه کرده است. مارسل شفر، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی اعلام کرد که این باشگاه فرانسوی مایل است سیمونز را فصل آینده به ترکیب خودش اضافه کند، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن ۲۱ ساله آینده خود را دور از پایتخت فرانسه می‌بیند و ترجیح می‌دهد به لیگ برتر انگلیس برود.

ارزش سیمونز حدود ۸۰ میلیون یورو است و قرارداد فعلی او با پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد. در این بین لایپزیش هم مایل است سیمونز را به صورت دائمی جذب کند، اما بعید است که آنها در جنگ با باشگاه‌های ثروتمندی مانند منچسترسیتی بتوانند ستاره هلندی را مال خود کنند.

به غیر از سیتیزن‌ها، بایرن هم در لیست طرفداران سیمونز قرار دارد. تیم آلمانی مایل به جذب این هافبک جوان است تا خط هافبکش را برای چند فصل آینده تقویت کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.