صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امیر سرتیپ دوم بیوک: صلح و امنیت، دو روی یک سکه هستند

  • کد خبر: ۲۵۰۷۹۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی صلح در منطقه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم محسن بیوک معاون هماهنگ کننده و جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با تاکید اینکه عزم جمهوری اسلامی ایران برای حفظ صلح و ثبات در منطقه جدی است، اظهار کرد: ایران همواره به عنوان یک کشور که حامی صلح و امنیت در منطقه و جهان است، تلاش کرده تا با تعامل سازنده با سایر کشور ها، به ثبات و امنیت منطقه کمک کند.

وی افزود: در حالی که برخی کشور‌ها به دنبال ایجاد تنش و نا آرامی در منطقه هستند، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که راه حل همه مشکلات از طریق گفتگو و همکاری منطقه قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه، صلح و امنیت دو مولفه حیاتی هستند که نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه جوامع ایفا می‌کنند، بیان کرد: نبود امنیت و ثبات، مانع بزرگ بر سر راه رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور هاست و از سوی دیگر صلح پایدار، بستری مناسب برای شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های انسان‌ها بشمار می‌رود.

امیر سرتیپ دوم بیوک با بیان اینکه صلح و امنیت، کلید توسعه پایدار به شمار می‌رود، گفت: صلح و امنیت، دو مقوله جدایی ناپذیر هستند که به طور مستقیم بر کیفیت زندگی هر کشوری تاثیر می‌گذارد، دستیابی به جهانی عاری از خشونت و درگیری، نیازمند تلاش‌های مشترک همه کشور‌ها و همه ملت‌ها است.

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: صلح و امنیت، دو روی یک سکه هستند و بدون یکی، دیگری معنا ندارد و برای دستیابی به یک جهان بهتر و امن‌تر، باید تلاش‌های مشترکی انجام دهیم و به اهمیت صلح و امنیت پی ببریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.