صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اتوبوس مشهد - قم در محور سرخه - آرادان واژگون شد

  • کد خبر: ۲۵۰۸۲۲
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
رئیس پلیس راه استان سمنان از مصدوم شدن سه نفر به علت واژگونی اتوبوس مشهد قم در محور سمنان -گرمسار خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ موسی بزرگی شامگاه گذشته ۲۴ شهریور با اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت ۱۸ شب گذشته طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس کارشناسان پلیس راه در محور سمنان گرمسار در صحنه حاضر شدند.

وی ادامه داد: این اتوبوس از مبدأ مشهد به مقصد قم در حال حرکت بود که در محدود ده نمک در محور سرخه به گرمسار دچارواژگونی شد.

رئیس پلیس راه استان افزود: این سانحه موجب مصدومیت سطحی تعدادی از مسافرین و مجروحیت سه تن دیگر و اعزام آنها به بیمارستان شد.

وی در تشریح علت حادثه گفت: پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط تیمی از کارشناسان حوزه تصادفات پلیس راه استان سمنان از آثار و علائم و دیگر مولفه‌های تشخیص علل وقوع تصادف، علت اولیه این حادثه عدم توانایی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی سطح راه اعلام گردید.

حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز در ارتباط با همین حادثه تعداد مصدومان حادثه را بیشتر اعلام کرد و گفت: حوالی ساعت ۱۸ شب گذشته، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۶۱ جاده سرخه به آرادان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات ده نمک با پشتیبانی پایگاه آرادان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۱۱ مصدوم برجای گذاشت که نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه، مصدومان را با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل کردند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.