صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علی خطیر که بعد از برکناری از سوی مدیران هولدینگ خلیج فارس از استقلال دور شده بود به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی بار دیگر به فوتبال بازگشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران باشگاه نساجی قائمشهر بعد از شکست این تیم مقابل تیم چادرملو با حمیدرضا بایندریان مدیرعامل این باشگاه قطع همکاری و بلافاصله علی خطیر را در این سمت قرار دادند. خطیر با ورود مدیران هولدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال فقط ۴ هفته در این باشگاه مسئولیت داشت و بعد از آن مدیران هولدینگ از فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل استفاده کردند. حالا نساجی‌چی‌ها امیدوارند با حضور خطیر شاید بتوانند به وضعیت خود سر و سامان دهند. این تصمیم درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب می‌کند که نساجی با مدیریت خطیر باید در اولین بازی پیش رو مقابل استقلال قرار بگیرد و تقابل خطیر با استقلال می‌تواند جالب توجه باشد.

از سویی بعد از شکست اخیر ساکت الهامی نیز از سمت سرمربیگری این تیم استعفاء داد، اما مدیران باشگاه نساجی با این تصمیم مخالفت کرده‌اند تا ساکت الهامی نیز احتمالا همچنان به عنوان سرمربی در نساجی مشغول به فعالیت باشد و به کار ادامه داد. حضور توأمان خطیر و الهامی در بازی هفته آینده استقلال  نساجی که قرار است در  قائمشهر برگزار شود نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی خواهد بود که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. شاید حدادیان، مالک باشگاه نساجی با این تصمیمات به دنبال احیای دوباره نساجی از بازی با استقلال باشد که باید دید واکنش نکونام و شاگردانش چه خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.