صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئولان کانون کارگران بازنشسته، یک جلسه چهارساعته با نماینده مردم تهران در مجلس داشتند که در آن، نسبت به بی‌توجهی به مطالبات بازنشستگان اعتراض شد.

به گزارش  شهرآرانیوز، علی اصغر بیات، دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور، به همراه محمد اسدی رئیس کانون عالی بازنشستگان و دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تهران با ابراهیم عزیزی نماینده تهران در مجلس برای طرح و پیگیری مسائل بازنشستگان جلسه‌ای چهار ساعته داشتند.

علی‌اصغر بیات در این مورد گفت: در این جلسه ۴ و نیم ساعته که در کانون عالی کارگران بازنشسته برگزار شد چند موضوع مطرح و آقای دکتر عزیزی در برخی موارد با تماس تلفنی با مسئول مربوطه پیگیر موضوع شد.

او تاخیر و تغییر در روند پرداخت حقوق بازنشستگان را اولین موضوع طرح شده با عزیزی دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع به هیچ وجه برای ما پذیرفته نیست. بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان ما حداقل بگیر هستند. ما درخواست کردیم که سازمان برنامه و بودجه هر چه سریعتر ۱۳۰ همت مصوب مجلس را به تامین اجتماعی پرداخت کند.

بیات پرداخت یک میلیون تومان بابت متناسب سازی حقوق به بازنشستگان تأمین اجتماعی را موضوع دوم مطرح شده با دکتر عزیزی اعلام کرده و گفت: بیش از ۲۰ روز از پرداخت این مبلغ به بازنشستگان کشوری و لشکری می‌گذرد و قرار بود تا این مبلغ به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز پرداخت شود. از نماینده تهران خواستیم که پیگیری جدی کنید.

مسئولان کانون بازنشستگان کارگری، خواستار اجرای صحیح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و تحت شمول قرار گرفتنِ حداقل‌بگیران شدند و تاکید کردند: بایستی احکام جدید بازنشستگان سریع‌تر صادر شود.

منبع: ایلنا

مشاهده اخبار بازنشستگان در اینستاگرام

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.