صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ارتش یمن: اسرائیل را با موشک هایپرسونیک هدف قرار دادیم

  • کد خبر: ۲۵۰۹۰۵
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز یکشنبه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور طی عملیاتی تلافی‌جویانه، با موشک فراصوت منطقه یافا را در اراضی فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که موشک هایپرسونیک ارتش یمن با طی مسافات، به هدف خود در اراضی اشغالی رسیده و سامانه‌های دفاعی رژیم اسرائیل قادر به رهگیری آن نشده اند. سرتیپ یحیی سریع گفت که موشک جدید با طی مسافت ۲۰۴۰ کیلومتر در عرض ۱۱ دقیقه با اراضی اشغالی رسیده است.

سخنگوی ارتش یمن گفت که این عملیات موشکی یمن، ترس و هلع را در دل صهیونیست‌ها انداخته است و عملیات منحصر به فرد امروز در چارچوب مرحله پنجم و شاهکار تلاش‌های قهرمانان نیروی موشکی یمن است که توانسته اند فناوری‌ها را توسعه دهند.

او تأکید کرد: موانع جغرافیایی، حملات آمریکا و انگلیس و سامانه‌های راداری و جاسوسی و رهگیری هرگز نمی‌تواند مانع از کمک یمن به مردم فلسطین شود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات‌های منحصر به فرد آتی بیشتری باشد و ما در آستانه اولین سالگرد عملیات هفتم اکتبر مبارک (طوفان الاقصی) هستیم. دشمن باید منتظر پاسخ به جنایت‌های خود علیه بندر الحُدیده باشد و حملایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از رهگیری یک موشک بالستیک یمن در نزدیکی شهر تل‌اویو اشغالی خبر دادند که به سختی و با شلیک تعداد زیادی موشک پدافندی آن را رهگیری کرده‌اند.

این موشک بنا به گفته رسانه‌های عبری، با طی کردن مسافتی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر، آسمان یمن، عربستان سعودی و اردن و رژیم اسرائیل را در ۱۵ دقیقه طی کرده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.