صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: در فصل پاییز، تخفیف پرداخت نقدی عوارض که تا پایان تابستان، ۲۲ درصد پیش‌بینی‌ شده است، به ۱۹ درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قاسم زوکی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، در فصل پاییز، تخفیف پرداخت نقدی عوارض که تا پایان تابستان، ۲۲ درصد پیش‌بینی‌ شده است، به ۱۹ درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین حداقل پرداخت نقدی بدهی در هنگام تقسیط که تا پایان شهریور ۱۴۰۳، برای تقسیط‌های یک، دو و سه‌ ساله به ترتیب ۱۵، ۲۱ و ۲۷ درصد است، به ۲۵، ۳۱ و ۳۷ درصد افزایش خواهد یافت.

زوکی‌نژاد بیان کرد: در حوزه‌های کم‌برخوردار، حداقل پرداخت نقد حتی در صورت افزایش مدت تقسیط به دو یا سه سال، ثابت و همان ۱۵ درصد و در سه‌ماهه سوم، ۲۵ درصد خواهد بود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: به همه مؤدیان و سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌شود برای بهره‌مندی حداکثری از فرصت باقیمانده به مناطق مراجعه و حداکثر تا ۳۱ شهریورماه نسبت به دریافت فیش اقدام کنند.

وی ادامه داد: فیش‌های نقدی صادره، طبق مصوبات ملاک عمل ۱۰ روز فرصت پرداخت داشته و در صورت تقسیط بدهی، برای ارائه چک و تضامین مرتبط، ۳۰ روز فرصت در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.