صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برخی بازیکنان قدیمی تیم ملی در تلاشند احمد نورالهی را برای عذر خواهی ازامیرقلعه نویی راضی کنند

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد نورالهی، کاپیتان کنونی تیم الوحده امارات مورد غضب امیرقلعه‌نویی قرار گرفته و زمان قابل توجهی است در تیم ملی حضور ندارد. ضعف‌های مشهود در خط هافبک تیم ملی، اما سبب شده زمزمه بازگشت این بازیکن به تیم ملی شنیده شود. ظاهرا خود قلعه‌نویی نیز نسبت به بازگشت نورالهی بی میل نیست و در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که انجام داده اعلام کرده نورالهی در صورت عذرخواهی کردن می‌تواند به تیم ملی برگردد.

اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که نورالهی راضی به عذرخواهی رسمی از قلعه‌نویی نیست، اما برخی بازیکنان قدیمی تیم ملی درتلاشند در محیطی خصوصی نورالهی و قلعه‌نویی را دور یک میز نشانده و این دو را آشتی دهند تا برای دو بازی آتی تیم ملی مقابل ازبکستان و قطر این بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.


اینکه نورالهی راضی به حضور در این جلسه شود روشن نیست، اما اگر پای چهره‌های قدیمی تیم ملی در میان باشد و آنها وساطت کنند احتمالا احمد نور با این موضوع موافقت خواهد کرد.  

نورالهی اکنون در باشگاه الوحده امارات شرایط مطلوبی دارد و کاپیتان این تیم است و حضورش در ترکیب تیم ملی می‌تواند خیال امیر قلعه‌نویی را از داشتن یک هافبک خلاق و کاربلد در اصول دفاعی راحت کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.