صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اذعان ارتش رژیم اشغالگر به ناتوانی در رهگیری موشک یمن

  • کد خبر: ۲۵۰۹۴۹
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
انتشار تصاویری از حمله موشکی نیرو‌های مسلح یمن به تل‌آویو، ارتش رژیم صهیونیستی را ناگزیر به اعتراف به شکست سامانه پدافندی این رژیم در رهگیری این موشک کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این باره و با اذعان به شکست سامانه‌های پدافندی این رژیم در رهگیری موشک یمنی‌ها اعلام کرد: «تحقیقات اولیه حاکی از آن است موشک شلیک شده توسط یمن در آسمان منفجر شده و ترکش‌های آن به ایستگاه مترو «مودیعین» در نزدیکی فرودگاه بن‌گوریون اصابت کرده است.»

طبق گزارش شبکه الجزیره، در این بیانیه آمده است: «چند تلاش توسط سامانه‌های پدافندی «حیتس» و «گنبد آهنین» برای رهگیری این موشک انجام شده است و نتایج آن همچنان در دست بررسی است.»

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد در پی این اتفاق آتش‌سوزی در نزدیکی شهرک «کفار دانیال» رخ داد و نیرو‌های اطفاء حریق اقدام به مهار آن کردند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز (یکشنبه) اعلام کرد ارتش یمن در عملیاتی یک هدف نظامی را در منطقه یافا (تل‌آویو) با موشک بالستیک فراصوت هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: «یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه «یافا» در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خوردند.»

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.