صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های فوتبال استقلال و الغرافه در هفته اول لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و الغرافه قطر از ساعت ۲۱:۳۰ فردا (دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳) در هفته اول لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم می‌روند. تیم جواد نکونام که روز‌های پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارد در حالی در استادیوم شهر قدس میزبان غول قطری است که بعد از باخت به استقلال خوزستان زمزمه‌های جدایی نکونام شنیده می‌شد، اما در نهایت این مربی در جمع آبی‌ها ماندگار شد و حالا باید در اولین گام آسیایی تیمش را مقابل الغرافه به میدان بفرستد.

در تیم الغرافه بدون شک بزرگترین ستاره خوسلوست که در پست مهاجم بازی می‌کند و فصل قبل هم با پیراهن رئال مادرید در لالیگا درخشید. سرمربی قطری ها، اما پدرو مارتینز پرتغالی، سرمربی سابق تیم‌های ماریتیمو، ریو آوه، ویتوریا گیمارش و المپیاکوس است که باید تیمش را برای مسابقه با استقلال آماده کند.
به نظر می‌رسد جواد نکونام اگر تمرکز کافی را برای این مسابقه داشته باشد، باتوجه به اسکواد خوبی که در اختیار دارد بتواند الغرافه را شکست دهد. البته این همه در حالی است که به گواه بیشتر کارشناسان قلب خط دفاعی استقلال این روز‌ها پاشنه آشیل این تیم شده و سرمربی آبی‌ها باید تاکتیک هایش را بر مبنای پوشش این قسمت از زمین بچیند.

استقلال و الغرافه، تا پیش از این ۲ بار در برابر هم قرار گرفته‌اند که خروجی آن یک برد برای آبی‌های ایران و یک تساوی بوده است. استقلال هیچ‌گاه به این تیم نباخته و هواداران این تیم امید دارند تا این روند ایده‌آل باقی بماند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.