صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آماده باش نکونام به مهرداد محمدی

  • کد خبر: ۲۵۰۹۶۵
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
جواد نکونام از مهرداد محمدی خواسته برای بازی فردای استقلال مقابل الغرافه قطر دراوج آمادگی ذهنی باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت مهرداد محمدی به ترکیب استقلال را باید مهم‌ترین اتفاق بازی با الغرافه دانست. بازیکنی که بعداز مصاحبه تند و آتشین هفته پایانی لیگ برتر فصل پیش با حکم سنگینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه و شش جلسه از همراهی استقلال در لیگ برتر محروم شد.

 باشگاه استقلال درعین حال تلا‌هایی انجام داد تا زمینه ساز عفو و بازگشت زودهنگام این بازیکن به ترکیب اصلی شود، اما کمیته استیناف شکایت استقلال را نپذیرفت تا همان شش جلسه باقی بماند.


بماند که ثبت نشدن قرارداد مهرداد محمدی به دلیل مشکلات سقف بودجه بازگشت او را به تعویق انداخته و این بازیکن می‌تواند از هفته نهم لیگ برتر برای استقلال بازی کند، اما حضور او درلیگ نخبگان آسیا را باید برای استقلال و جوادنکونام به فال نیک گرفت چرا که اساسا محرومیت داخلی در بازی‌های بین المللی محاسبه نمی‌شود ومحمدی می‌تواند در خط آتش استقلال به میدان برود.

به طور قطع محمدی در این بازی با انگیزه بالایی گام به میدان خواهد گذاشت و شاید تبدیل به یک سورپرایز ویژه برای آبی‌دلان شود وبا ارائه فوتبالی متفاوت بتواند ماه‌های دوری خود از ترکیب استقلال را با ارائه یک نمایش به یاد ماندنی جبران کند. استقلالی‌ها به واقع انتظار می‌کشند محمدی در میدان بازی با الغرافه این گونه باشد و درترکیب آبی‌ها درخشان ظاهرشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.