صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جواد نکونام در نشست خبری بازی با الغرافه قطر ابراز تاسف کرد که چرا این بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار نمی‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الغرافه قطر در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: «ابتدا از پیشکسوتان و هواداران استقلال بابت حمایت‌های‌شان از این تیم تشکر می‌کنم. برای من فقط استقلال مهم است و اگر صحبتی انجام می‌دهیم، می‌خواهیم از اتفاقات باخبر شوند. یک مقدار شیطنت‌های رقیبان باعث می‌شود، هواداران فریب بخورند. من همه توانم را برای استقلال می‌گذارم. خیلی خوشحالیم که در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم. خیلی زحمت کشیدیم تا به این جایگاه برسیم. بهترین تیم‌ها حضور دارند و استقلال هم همیشه بهترین بوده است. بچه‌های تیمم سال گذشته زحمات زیادی کشیدند. بهترین بازیکنان که در سطح اروپا بازی کرده‌اند در تیم‌های مقابل ما حضور دارند.»


نکونام ادامه داد: «کار سختی داریم، اما سعی می‌کنیم در هر بازی همه توان خود را بگذاریم. بازی فردا با یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. بازی سختی برای هر دو تیم است، اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم. باید روی عملکرد و تمرکز خودمان کار کنیم تا موفق شویم. بازی هفته قبل الغرافه را دیدم، تعداد بازیکنان الغرافه که ملیت کشور قطر را داشته باشند شاید به دو یا سه نفر نرسد. تمام بازیکنان‌شان باکیفیت خارجی هستند. الغرافه بازیکنانی دارد که فقط برای این تیم در آسیا بازی می‌کنند.»

وی گفت: «مشکلی ما این بود در سه بازی نخستی که در لیگ برتر انجام داده‌ایم، در هر سه بازی مهمان بوده‌ایم. تمام قدرت ما هواداران و ورزشگاهی بود که در آن بازی می‌کردیم، الان، اما باید در ورزشگاه شهدای شهرقدس بازی کنیم. از مسئولان شهرقدس تشکر می‌کنم که این ورزشگاه را آماده کرده‌اند، اما شرایط برای تیم ما خوب نیست. ورزشگاه آزادی را داشتیم که برای هر بازیکنی ترسناک است. این شرایط ایده‌آل برای تیم ما نیست. امیدوارم در ادامه راه ورزشگاه آزادی آماده شود.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.