صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری عروس و مادرشوهری که شغلشان دزدی بود

  • کد خبر: ۲۵۱۰۱۹
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عروس و مادر شوهر به اتهام سرقت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین مافی با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارش سرقت از یک مغازه مس‌فروشی، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با مراجعه ماموران کلانتری به محل مغازه و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد که سارقان ۲ زن هستند که به محل مغازه مراجعه و یک نفر از آن‌ها مغازه‌دار را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت اموال ارزشمند از جنس مس می‌کند که بلافاصله پس از سرقت از مغازه خارج شده و با خودرویی که متعلق به پدر خانواده بوده، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از شیو‌های نوین پلیسی و کشف جرم مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده همین سرکلانتری شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و هر ۲ را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مافی اظهار کرد: در بازرسی اولیه از محل مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه با ارزش حدودی ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد و متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد از این مغازه و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و اظهار کردند که تا کنون حدود ۴ میلیارد ریال از مغازه مذکور سرقت انجام داده‌اند و این اجناس را به مالخر خود فروخته اند.

وی به شهروندان مخصوصاً کسبه توصیه کرد: حتما در اماکن از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.