صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرسپولیس بدون بازیکن عجیب خود در عربستان

  • کد خبر: ۲۵۱۰۲۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
پرسپولیس در سفر به عربستان هم بازیکن عجیب خود را همراه نبرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از خرید های عجیب و حرف و حدیث دار پرسپولیس در تابستان امسال عرفان شیروانی بود. بازیکنی که از تیم شهراز شیراز به پرسپولیس انتقال پیدا کرد و این باشگاه مبلغ دو نیم میلیارد بابت رضایت نامه او هزینه کرده است.

این خرید در واقع زمانی انجام گرفت که گاریدو سرمربی پرسپولیس نشده بود. جالب اینکه مربیان جوانان و امید پرسپولیس هم بابت این انتقال به تیم بزرگسالان حسابی تعجب کردند چرا که اعتقاد داشتند بازیکنان آکادمی به مراتب بهتر از این بازیکن شیرازی هستند. در این راستا با خبر شدیم همان ایجنتی(ارسلان مرتاض ) که بوسیله ارتباط خوبی با مصطفی لشگری و رضا درویش، نبیل باهویی را به پرسپولیس آورد، شیروانی را به این تیم انتقال داده است.

مسئله اصلی این است که شیروانی با وجود این هزینه هنگفتی که برای رضایت نامه او شده در این فصل حتی در لیست بازی های تیمش در لیگ برتر نبوده است. ضمن اینکه با نظر گاریدو سرخپوشان با ۲۷ بازیکن راهی عربستان شدند و خرید بودار پرسپولیس باز هم در این لیست جایی نداشته است.

شاید بهتر باشد در این ماجرا مسئولان نظارتی ورود کرده و بررسی کنند که چرا در یک تیم مردمی مبلغ دو نیم میلیارد تومان بابت رضایت نامه یک بازیکن ناشناس هزینه شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.