صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یک میلیون و ۵۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ عازم مدارس هستند و قول دادیم سال تحصیلی پیش رو سالی آرام، مطمئن و بدون کمبود‌ها باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری امروز، ۲۶ شهریورماه، در مراسم طرح شهید سلیمانی که در مجموعه ورزشی الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: امروز مراسم افتتاح و ارسال کاروان‌های تجهیزات ارزشمند و بی‌نظیر در استان بزرگ خراسان رضوی برای سراسر استان را داریم.

وی افزود: تجهیزات آموزشی، هنرستانی و ورزشی در راستای نشاط‌بخشی به دانش‌آموزان و همچنین نصیب برابر آموزشی و عدالت پرورشی به تمام ادارات ارسال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در استان همراهی‌ها و همکاری‌های مدیریت استان و معاونین، مدیرکل نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان کامل است.

شوشتری با بیان اینکه یک میلیون و ۵۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ عازم مدارس هستند، عنوان کرد: قول دادیم سال تحصیلی پیش رو سالی آرام، مطمئن و بدون کمبود‌ها باشد.

در این مراسم تجهیزات هنرستانی، ورزشی و بهداشتی به مدارس سراسر کشور اهدا و همزمان ۴۷۳ پروژه ورزشی طرح شهید سردار سلیمانی در سراسر کشور و ۲۲۵ فضای آموزشی (۱۰۷۴ کلاس درس) در خراسان رضوی افتتاح شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.