صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رحمان بی خیال لیگ شد

  • کد خبر: ۲۵۱۱۰۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
رحمان عموزاد که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال نقره وزن ۶۵ کیلوگرم را به دست آورد، از حضور در رقابت‌های لیگ برتر انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ فدراسیون کشتی اعلام کرد که در لیگ فصل جاری، تنها ۵ آزادکار و ۶ فرنگی‌کار که به بازی‌های المپیک اعزام شده‌اند، به عنوان ملی‌پوش شناخته می‌شوند. هر تیم مجاز به استفاده از دو ملی‌پوش و دو کشتی‌گیر خارجی به طور همزمان خواهد بود. اگر همه ملی‌پوشان قرارداد بستند یا اعلام کردند که قصد شرکت در لیگ را ندارند، تیم‌ها می‌توانند با سه کشتی‌گیر خارجی قرارداد ببندند.

پس از جراحی امیرعلی آذرپیرا و تصمیم حسن یزدانی برای جراحی دوباره کتفش، حضور این دو ملی‌پوش در لیگ منتفی شده و تعداد ملی‌پوشان آزاد به سه نفر کاهش یافته است. به تازگی رحمان عموزاد هم اعلام کرده که قصد شرکت در لیگ برتر را ندارد.

حمید یاری، رئیس سازمان لیگ، پیش‌تر توضیح داده بود که تیم‌ها می‌توانند تنها در شرایطی از سه کشتی‌گیر خارجی استفاده کنند که تمامی ملی‌پوشان قرارداد بسته یا اعلام انصراف کرده باشند. با توجه به کاهش تعداد ملی‌پوشان، تنها یونس امامی و امیرحسین زارع باقی مانده‌اند، که زارع نیز به نظر می‌رسد قصد عقد قرارداد با تیم سایپا را دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.