صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کیمیش در یک قدمی تمدید با بایرن

  • کد خبر: ۲۵۱۱۲۰
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
بحث تمدید قرارداد جاشوا کیمیش، هافبک ۲۹ ساله بایرن مونیخ در ماه‌های گذشته به یکی از چالش‌های مدیران باشگاه آلمانی تبدیل شده بود، ماجرایی که به نظر می‌رسد در آستانه حل شدن است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قرارداد کیمیش و بایرن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه مونیخی‌ها ماه‌هاست که در رسیدن به توافق برای تمدید آن به مشکل خورده بودند، خیلی از باشگاه‌های اروپایی از جمله بارسلونا برای جذب این ستاره آلمانی در تابستان آینده آماده می‌شدند. با این حال به نظر می‌رسد که حالا کمی شرایط به نفع بایرن در حال تغییر است.
صحبت‌های این هافبک بعد از برد ۶ بر یک تیمش در بوندس‌لیگا برابر هلشتاین کیل نشان می‌داد که او و باواریایی‌ها فاصله چندانی با رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد ندارند.

ابتدا مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره این بازیکن گفت: کیمیش یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه به شمار می‌رود و در حال پیشرفت است و در برنامه‌های ما برای فصل‌های آینده جایگاه مهمی دارد.

پس از این صحبت‌ها بود که کیمیش هم درباره شرایطش در بایرن و همچنین تمدید قراردادش صحبت کرد و گفت: حمایت شدن از سمت باشگاه انرژی بیشتری به من می‌دهد و درباره تمدید قرارداد هم من آماده مذاکره با مدیران هستم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.