صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و کشف ۲۸ فقره سرقت در مشهد

  • کد خبر: ۲۵۱۱۹۵
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی ۳ متهم به ۲۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص دستگیری سارقان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در سطح شهر مشهد و ادامه‌دار شدن سرقت‌ها، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد که همه سرقت‌ها به یک شیوه و شگرد بوده و سارقان به صورت کاملا حرفه‌ای در قالب یک باند ۳ نفره با شناسایی خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمنی قطعات و لوازم داخل آن‌ها را سرقت کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با تجمیع اطلاعات بدست آمده از دوربین‌های مداربسته سرانجام یکی از اعضای این باند را که فردی سابقه‌دار است شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سردار نگهبان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو با کنترل نامحسوس متهم ۲ عضو دیگر این باند را نیز شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، ۳ عدد جک، ۲ دستگاه باند، ۲ دستگاه ضبط و پخش و لاستیک زاپاس کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از آن‌ها در سرقت‌ها به ۲۸ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.