صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته خرم‌آباد گفت: اصلاحِ زمانی پرداختِ مستمری کمترین کاری است که می‌توان برای بازنشستگان انجام داد. بانک‌ها بویژه بانک رفاه کارگران از تأخیر در تسهیلاتشان نمی‌گذرند، بازنشسته چگونه گذشت کند؟ مسئولان کمی انصاف داشته باشید!

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موسیوند، ضمن انتقاد از تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان گفت: تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان به تدریج به قدری زیاد شده است که اکنون بازنشستگانی که ابتدای نام فامیلیِ آنها جزء آخرین حروف است، انتهای ماه و حتی بعضا ابتدای ماه بعد مستمریِ خود را دریافت می‌کنند، که این ظلم بزرگی در حق آنهاست. 

موسیوند گفت: در سال ۹۲ هفتم تا دهم هر ماه پرداختی مستمری صورت می‌گرفت؛ آن زمان مدیرعامل وقت اعلام کرد جهت متمرکز شدن و پرداختِ هم‌زمان واریز حقوق همه بازنشستگان، باید حقوق‌ها را با تأخیر سه چهار روزه پرداخت تا در ۲۷ هرماه بدون توجه به حروف الفبا هم‌زمان پرداخت انجام شود که متأسفانه طرحشان ناموفق شد و امروز مبنای پرداخت همان معیار قرار دادنِ حروف الفبا است. 

عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته خرم‌آباد تأکید کرد: در حال حاضر، مشکلاتِ سازمان و ناترازی بین هزینه و درآمد سبب شده حقوق با تأخیر پرداخت شود که این تأخیر در پرداختِ حقوق مشکلاتِ بسیاری برای بازنشستگان ایجاد کرده، به طوری که آنها در مراجعه به ما از ناتوانی در پرداختِ اقساط بانکیِ خود و اجبار به پرداختِ جریمه دیرکرد می‌گویند. 

موسیوند گفت: اصلاحِ زمانی پرداختِ مستمری کمترین کاری است که می‌توان برای بازنشستگان انجام داد. بانک‌ها بویژه بانک رفاه کارگران از تأخیر در تسهیلاتشان نمی‌گذرند، بازنشسته چگونه گذشت کند؟ مسئولان کمی انصاف داشته باشید! 

عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته خرم‌آباد به انتظار بازنشستگان برای اعمال قانون متناسب‌سازی حقوق اشاره کرد و گفت: قانون را رعایت کنید و مابه‌التفاوت متناسب‌سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اعمال کنید. 

وی بیان کرد: امیدواریم دولت آقای پزشکیان به وعده‌های خود عمل کند. امیدورایم ایشان مانند دولت‌های قبلی، حل مشکل را فقط در کاستن از حقوق کارگران و بازنشستگان نبینند و آنطور که خود می‌گویند عدالت را برقرار کنند و تفسیرشان از عدالت فقط به نفع عده‌ای خاص نباشد.

منبع: ایلنا

مشاهده اخبار بازنشستگان در اینستاگرام

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
تقی
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
به مرگ میگیرند به تب رضایت بدهیم