صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت الکترونیک آرتز اولین جزئیات رسمی از نسخه بعدی مجموعه «بتلفیلد» (Battlefield) را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وینس زامپلا (Vince Zampella)، یکی از بنیان‌گذاران استودیو‌های Respawn و Infinity Ward که اکنون ناظر فرنچایز بتلفیلد است، طی گفتگو با وب‌سایت IGN گفت که این سری در عنوان جدید خود به حال و هوای مدرن باز می‌گردد.

اولین طرح مفهومی از بازی که در بالا مشاهده می‌کنید، نشان‌دهنده حضور نبرد‌های زمینی، دریایی و هوایی در بازی است.

زامپلا گفت:

اگر به اوج دوران بتلفیلد نگاه کنید، این دوران Battlefield ۳ و Battlefield ۴ است که همه چیز مدرن بود. فکر می‌کنم باید به هسته اصلی بتلفیلد بازگردیم و آن را به شکلی فوق‌العاده اجرا کنیم. سپس خواهیم دید که از آنجا به کجا خواهیم رفت.

او ادامه داد:

برای من، اوج بتلفیلد در روز‌های Battlefield ۳ و Battlefield ۴ بود؛ بنابراین فکر می‌کنم این دوره برای بازیکنان، برای من و حتی برای تیم‌ها نوستالژیک است. آنها به نوعی دوران طلایی هستند. البته باید بگویم که ۱۹۴۲ هم همین‌طور است.

در بخش دیگری از مصاحبه، زامپلا اعلام کرد که بازی جدید سیستم مبارزات ۱۲۸ نفره و سیستم متخصصین (Specialist) که در Battlefield ۲۰۴۲ استفاده شده بود را کنار می‌گذارد و به جای آن به نبرد‌های سنتی ۶۴ نفره و سیستم کلاسیک کلاس‌ها بازمی‌گردد.

ما در حال طراحی چیزی هستیم که بیشتر شبیه به نسخه‌های قبلی Battlefield است. من ترجیح می‌دهم فضا‌های بازی کوچک‌تر، متراکم‌تر و به‌خوبی طراحی‌شده باشند. برخی از آنها واقعاً فوق‌العاده هستند. بی‌صبرانه منتظرم که شما برخی از آنها را ببینید.

سیستم متخصصین (Specialist) باز نخواهد گشت. کلاس‌ها (Classes) به نوعی هسته اصلی Battlefield هستند و ما به همان سیستم بازمی‌گردیم.

اگر چه EA هنوز زمان دقیقی برای عرضه بازی تأیید نکرده است، اما به گفته زامپلا برخی از بازیکنان قادر خواهند بود نسخه‌ای از بازی را به صورت آزمایشی در سال آینده تجربه کنند.

ما برنامه‌ای داریم که سال آینده اعلام خواهیم کرد و به جذب بیشتر جامعه بازیکنان اختصاص دارد، زیرا این بخشی از هسته کار ماست. باید جامعه را دوباره به سمت خود جلب کنیم و اعتمادشان را بازگردانیم. فکر می‌کنم در جایگاه خوبی هستیم.

آیا چالش‌برانگیز است؟ قطعاً، اما اگر چالش‌برانگیز نبود، لذت‌بخش نمی‌بود.

الکترونیک آرتز در ماه آوریل سال جاری میلادی، اعلام کرد استودیوی Motive که مسئول ساخت ریمیک Dead Space و بازی Star Wars: Squadrons بوده، به تیم توسعه بتلفیلد پیوسته است.

این ناشر همچنین اعلام کرد که استودیوی Motive در کنار سایر استودیو‌های EA شامل DICE، Criterion و Ripple Effect در حال همکاری است تا یک دنیای Battlefield با تجربیات یکپارچه در حالت‌های چند‌نفره و تک‌نفره ایجاد کنند.

اندرو ویلسون مدیر عامل الکترونیک آرتز در ماه جاری گفت:

بزرگ‌ترین تیم Battlefield در تاریخ فرنچایز در حال کار روی یک لایو سرویس فوق‌العاده دیگر است.

زامپلا در مورد سرمایه‌گذاری EA در این فرنچایز گفت:

بله، این قطعا شرط‌بندی بزرگ‌تری روی بتلفیلد است. هدف این است که این سری را گسترش دهیم و به هسته اصلی آن بازگردیم. بازیکنان اصلی بتلفیلد می‌دانند که چه چیزی می‌خواهند. آنها همیشه در کنار ما بوده‌اند و حامیان فوق‌العاده‌ای هستند. ما باید اعتمادشان را دوباره به دست آوریم و آنها را دوباره به سمت خود جذب کنیم.

او در پایان گفت:

باید بازیکنان بیشتری را به دنیای Battlefield جذب کنیم و ببینیم در جهت گسترش آن چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، طوری که وقتی شما تجربه‌ای متفاوت می‌خواهید، نیازی نباشد بتلفیلد را ترک کنید. می‌توانید چیز‌های بیشتری را در دنیای Battlefield تجربه کنید؛ بنابراین ما در حال گسترش پیشنهاداتی هستیم که ارائه می‌دهیم.

منبع: ویجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.