صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد از برخورد اتوبوس مسافربری با خودروی سواری ساینا در جاده گناباد با ۲ کشته و ۲ مصدوم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین اسماعیل زاده با اعلام این خبر افزود: بدنبال برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی سواری ساینا در جاده گناباد به بجستان، چهار دستگاه آمبولانس به همراه ست سنگین آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری بر اثر شدت جراحت‌های وارده در محل حادثه جان باختند و ۲ نفر دیگر با شرایط عمومی وخیم به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

به گفته مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد، این اتوبوس مسافربری دارای ۲۵ مسافر بود که بعد از بررسی‌های درمانی هیچ کدام از این مسافران مصدوم نشده بودند.

تصادف کامیون در بجستان ۶ مصدوم داشت

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: ۶ نفر هم بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در محور بجستان به فیض آباد مصدوم شدند.

اسماعیل زاده افزود: مصدومان این حادثه که امروز رخ داد، بعد از مراقبت‌های درمانی اولیه به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.