صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و به مناسبت بازگشایی مدارس، در روز اول مهرماه ۱۴۰۳، خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی، خطوط یک و دو قطارشهری و دوچرخه‌های اشتراکی (بایدو) رایگان خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندرشریف اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و به مناسبت بازگشایی مدارس، در اول مهرماه، خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی، خطوط یک و دو قطارشهری و دوچرخه‌های اشتراکی (بایدو) در این روز رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: در حوزه اتوبوس‌رانی و قطارشهری در ساعت اوج سرویس‌دهی به دانش‌آموزان ناوگان تقویت می‌شود و با تمام ظرفیت و توان سرویس‌دهی انجام خواهد شد تا دانش‌آموزان در رفت و برگشت با کمترین تأخیر سرویس حمل‌ونقل عمومی مواجه باشند.

شهردار مشهدمقدس گفت: این خدمات با هدف تسهیل در تردد و مقابله با ترافیک اول مهرماه و همچنین تشویق شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل عمومی و پاک ارائه می‌شود.

قلندرشریف اضافه کرد: امسال اول مهرماه هم‌زمان با روز جهانی بدون خودرو است؛ از این رو علاوه بر اتوبوس‌رانی و قطارشهری، خدمات دوچرخه‌های اشتراکی نیز رایگان است.

هم‌اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک‌ونیم میلیون دانش‌آموز است که این تعداد، حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.