صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های منچسترسیتی و اینتر در دومین شب از بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۵-۲۰۲۴ با فرمت جدیدش از شب گذشته با پیروزی مدعیان آغاز شد. دومین شب از هفته نخست لیگ قهرمانان چهارشنبه شب، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ نیز با برگزاری ۶ بازی دنبال می‌شود.

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و اینتر از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه اتحاد منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هر دو تیم در فصل جاری عملکرد خوبی داشته اند، اما سیتی در لیگ خود بسیار قدرتمند ظاهر شده است. سیتیزن‌ها با درخشش ستاره نروژی خود ارلیک هالند پس از انجام ۴ بازی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول جزیره قرار دارند و اینتر نیز پس از انجام ۴ بازی، ۲ برد و ۲ تساوی کسب کرده و با ۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

به نظر می‌رسد سیتی با وجود پپ گواردیولا و مهره‌های کلیدی و موثری همانند فصول گذشته جزو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان باشد.

اما اینتر که در فصل نقل و انتقالات مهدی طارمی را جذب کرده، بدون شک بیشتر مورد توجه فوتبال دوستان ایرانی در کشورمان خواهد بود. طارمی در بازی‌های اخیر هرچند با وجود اینکه به صورت جانشین وارد زمین شده است، اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و حتی با وجود خستگی مارتینز از سفر طولانی پس از فیفادی، این احتمال وجود دارد که اینزاگی از طارمی به جای مارتینز در خط حمله خود استفاده کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.