صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی از تداوم بارش‌های پراکنده و رگباری توأم با رعدوبرق، تگرگ و رواناب در استان خبر داد.

علی الهی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: طبق آخرین مدل‌های هواشناسی، استان خراسان‌رضوی همچنان تحت‌تأثیر جریانات ناپایدار قرار دارد و تا روز‌های پایانی هفته جاری، بارش‌های رگباری را به شکل پراکنده با رعدوبرق (در نواحی مستعد بارش تگرگ) و ایجاد رواناب در نواحی شمالی، شمال‌غرب و غرب استان خواهیم داشت.

وی افزود: این بارش‌ها طی روز پنجشنبه در نیمه جنوبی به شکل رگباری و پراکنده خواهد بود که در روز جمعه در اکثر نقاط استان، به شکل ضعیف‌تری اتفاق می‌افتد.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی، تا پایان هفته جاری، در شرق و جنوب شرق، افزایش شدت وزش باد توأم با خیزش گردوخاک و احتمال انتقال ذرات و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

الهی در خصوص نوسانات دمایی مشهد هم گفت: دمای مشهد تا پایان هفته یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت که محسوس نیست.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، کمینه و بیشینه دما در شهر مشهد به ترتیب ۱۶ و ۲۷ درجه بوده است. طی این مدت خوشاب با دمای ۹ درجه سردترین و بردسکن با دمای ۳۳ درجه گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، در ایستگاه کلات ۰/۷ میلی‌متر، جوین ۰/۴ میلی‌متر و قوچان ۰/۱ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.