صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن محکومیت حادثه تروریستی در لبنان گفت: هلال‌احمر با تمام‌توان در کنار مجروحان این حادثه تروریستی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیر حسین کولیوند که صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور همراه تیم امدادی به بیروت اعزام شد، افزود: با هماهنگی صلیب سرخ و وزارت بهداشت لبنان و در راستای کمک‌های بشردوستانه، تیم‌های امدادی و جراحان چشم را به لبنان آوردیم تا بتوانیم تسکینی بر آلام مجروحان این حادثه تروریستی باشیم.

وی گفت: در صورت لزوم، آمادگی داریم تا مجروحان بدحال این حادثه را برای ادامه روند درمان، به ایران منتقل کنیم.

حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است

پیرحسین کولیوند که برای کمک به حال مصدومان به همراه تیمی در بیروت بسر می برد حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب اعلام کرد و افزود: شرایط عمومی آقای امانی سفیر ایران پایدار است.

وی افزود: در تلاش هستیم با هواپیمایی که تیم پزشکان به لبنان آمدند برخی از مصدومان که نیاز جدی تری به درمان دارند به تهران منتقل شود اما تعدادی از فوق تخصصان چشم پزشکی که بیروت آمده‌اند در بیمارستان شیخ راعب لبنان خواهند ماند که در صورت نیاز جراحی‌های چشم را انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران صبح امروز (چهارشنبه) به همراه تیمی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شامل ١٢ پزشک عمومی و متخصص و ١٢ پرستار و امدادگر برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه به این کشور اعزام شدند.

این اعزام پس از برگزاری جلسه اضطراری در هلال احمر و تصمیمی در این خصوص با حضور رئیس هلال احمر با هدف برنامه ریزی اعزام تیم های امدادی و درمانی به کشور لبنان در راستای کمک رسانی به مجروحان حادثه تروریستی برگزار شد.

کولیوند گفت: تصمیم به اعزام با هماهنگی وزارتخانه های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه ایران و مسولان لبنانی گرفته شده است.

انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجر) عصر روز گذشته در لبنان منجر به شهادت ۱۱ نفر و مصدومیت بیش از ٢ هزار شهروند لبنانی شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.