صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گلادیاتور رمی‌ها قربانی حضور پیولی شد

  • کد خبر: ۲۵۱۵۲۹
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
استفانو پیولی، سرمربی فصل گذشته میلان که در آستانه حضور در النصر عربستان بود، حالا شانس این را دارد تا به حضورش در سری‌آ ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیران جالوروسی مدتی کوتاه پس از اینکه قرارداد دنیله ده‌روسی، سرمربی خود را تمدید کرده بودند، به دلیل نتایج ضعیف این فصل تیمشان همکاری خود را با این اسطوره باشگاه پایان دادند تا گلادیاتور رمی‌ها دیگر جایی روی نیمکت این تیم نداشته باشد.

مالکان آمریکایی رم که در دوران کوتاه حضورشان در این باشگاه سابقه اخراج فونسکا و مورینیو را داشتند، حالا ده‌روسی را هم به سمت در‌های خروج از رم هدایت کردند و شنیده می‌شود گزینه بعدی آنها برای هدایت تیمشان، پیولی است.
مربی فصل گذشته میلان که در این فصل جای خود را به فونسکا داده بود، تا چند روز پیش فاصله چندانی تا قبول هدایت باشگاه النصر عربستان نداشت و پس از اینکه این تیم عربستانی هم سه‌شنبه، ۲۷ شهریور سرمربی خود را اخراج کرد، حضور پیولی در النصر قطعی به نظر می‌رسید. اما حالا مربی سابق میلان شانس این را دارد که به حضورش در سری‌آ ادامه دهد و این بار روی نیمکت تیم پایتخت‌نشین ایتالیا بنشیند.

در واقع به نظر می‌رسد که مالکان رم پیش از این هم به استخدام پیولی فکر می‌کرند و زمانی که احساس کردند او در حال نزدیک شدن به هدایت کریستیانو رونالدو و یارانش در النصر است، خیلی زود تصمیم به اخراج ده‌روسی گرفتند تا مانع از رفتن سرمربی موردنظرشان به لیگ عربستان شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.