صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دربی ۱۰۴ با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهر اراک و در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. محل برگزاری این بازی را باشگاه استقلال که میزبانی را به عهده دارد، انتخاب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سازمان لیگ رسما اعلام کرد ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک میزبان برگزاری دربی ۱۰۴ خواهد بود. پیش‌تر گفته می‌شد شاید بازی در کرمان برگزار شود، اما به دلیل درخواست باشگاه استقلال مبنی بر برگزاری بازی فوق در اراک در نهایت سازمان لیگ نیز با این درخواست موافقت کرد تا دربی در این ورزشگاه برگزار شود.

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک هرگز برای پرسپولیس خوش یمن نیست و این باشگاه بار‌ها در این ورزشگاه امتیازاز دست داده و برخی معتقدند که مسئولان باشگاه استقلال با طرح و برنامه اقدام به انتخاب این ورزشگاه کرده‌اند تا پرسپولیس را در آستانه دربی تحت فشار قرار دهند.


پرسپولیس در سالیان اخیر همواره مشکل جدی در مهمانی یا میزبانی از حریفان خود در اراک داشته و فقط دو پیروزی برابر سپاهان و آلومینیوم داشته و ۴ بار در همین استادیوم برابر اراکی‌ها شکست خورده و از سوی دیگر در نخستین مسابقه لیگ برتری همین فصل هم که میزبان ذوب‌آهن بود، به تساوی رسیده است.

بااین حال شرایط خاص دربی ممکن است نتیجه دیگری را در انتظار پرسپولیس قرار دهد و چه بسا سرخ‌ها این بار سنت شکنی کرده و طرفند استقلال را بی تاثیر کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.