صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گاریدو اعتقادی به سلمانی ندارد

  • کد خبر: ۲۵۱۶۰۲
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
یاسین سلمانی از ابتدای فصل جاری هنوز در ترکیب سرخ پوشان قرار نگرفته و به نظر می رسد در تکفرات گاریدو جایی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که با جدایی یاسین سلمانی از بند مصدومیت و حضور او در تمرینات پیش فصل، خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند شرایط برای این بازیکن جوان به گونه دیگری رقم خورده و این فصل او تمام بدبیاری‌های گذشته را فراموش خواهد کرد، اما تا به امروز او حتی برای یک دقیقه هم فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را پیدا نکرده است.

یاسین سلمانی توانایی بازی در پست‌های هافبک هجومی و وینگر را داشته و به عنوان یکی از بازیکنان رده ملی هواداران پرسپولیس روی درخشش او حساب ویژه‌ای باز کرده بودند. اما گاریدو نه در سه بازی گذشته تیمش در لیگ برتر به او میدان داد و نه در بازی با الاهلی عربستان از حضور او استفاده کرد؛ حتی به عنوان بازیکن تعویضی!

همان طور که بار‌ها عنوان شده تمام توجه گاریدو برای بازی دادن به شاگردانش و انتخاب آن‌ها برای ترکیب ثابت و حتی ذخیره، شرایط تمرینی آن‌ها است. از سوی دیگر یاسین به قول فوتبالی‌ها بیشتر از این که بازیکن تمرین باشد بازیکن مسابقه است و همین موضوع باعث شده تا هنوز فرصتی برای عرض اندام در ترکیب سرخ‌ها پیدا نکند. البته که این شرایط دائمی نیست و با توجه به بازی‌های فشرده سرخ پوشان در رقابت‌های لیگ و آسیا بالاخره فرصت به این هافبک جوان داده خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.