صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۵۸ درصد ماموریت‌های اورژانس خراسان رضوی مربوط به مشهد است

  • کد خبر: ۲۵۳۹
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشهد به تنهایی سهم ۵۸ درصدی از کل ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ را در خراسان رضوی طی تعطیلات نوروزی تاکنون به خود اختصاص داده است.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایرنا، دکتر رضا وفایی نژاد بیان داشت: در چارچوب 'طرح بسیج سلامت نوروزی' اورژانس خراسان رضوی از ۲۵ اسفند گذشته تا نهمین روز فروردین ماه جاری ۱۵ هزار و ۲۷۵ ماموریت را در ارتباط با تصادفات رانندگی و دیگر حوادث انجام داده است.  

وی ادامه داد: هشت هزار و ۸۹۰ مورد از این ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ در محدوده مشهد صورت گرفته است.  
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در چارچوب فعالیت اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی طی این مدت هشت هزار و ۸۲۵ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده اند.  

وی به سهم ۵۰ درصدی اورژانس ۱۱۵ مشهد در انتقال مصدومان و بیماران به بیمارستان‌ها اشاره و بیان کرد: در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای تعطیلات جاری تاکنون چهار هزار و ۴۴۸ بیمار به بیمارستان‌ها در سطح کلانشهر مشهد انتقال یافته اند.  

طرح بسیج سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی با همکاری دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی تا هفدمین روز فروردین ماه جاری ادامه دارد.  

شش دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی شامل مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، گناباد و سبزوار در استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند.  
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.